Administrarea cladirilor de birouri:
- conceperea si aplicarea strategiei si politicii de adminsitrare a proprietatii
- reprezentarea proprietarului in relatia cu clientii
- relatia cu institutiile, furnizorii de utilitati si echipele de interventie: Administratia Financiara, Politie, RADET, Electrica, Distrigaz, Romtelecom, etc., precum si fata de terti
- relatia cu furnizorii de service (monitorizarea si comunicarea directa cu furnizorii de service pentru interventii si reparatii in perioada de garantie si postgarantie)
- rapoarte periodice ale activitatii de administrare a imobilului si informari rapide (daca este cazul)
- gestionarea optima a serviciilor financiare (plati catre furnizori, alocarea de numerar pentru operatiuni curente, plata asigurarilor, virarea chiriei direct in contul proprietarului, plata impozitelor)
- asistenta tehnica pentru aparatura tehnica a imobilului pe termen scurt si lung (verificarea periodica a parametrilor de functionare, interventii in caz de avarii, revizii periodice cu personal specializat, lucrari de modernizare, service ascensoare si interventii rapide)
- curatenie profesionala (curatenie in spatii comune, ingrijirea spatiilor cu verdeata, ingrijirea piscinei, depozitarea si eliminarea deseurilor in locuri special amenajate)
- asistarea proprietarului la inchirierea sau vanzarea proprietatii
- rapoarte periodice asupra situatiei economico-financiare a proprietatii;
|
Contacteaza-ne acum pentru a beneficia de serviciile unei firme de administrare profesionala. |
|
|
|
|
|