Administrarea cladirilor de birouri:

  • conceperea si aplicarea strategiei si politicii de adminsitrare a proprietatii

  • reprezentarea proprietarului in relatia cu clientii

  • relatia cu institutiile, furnizorii de utilitati si echipele de interventie: Administratia Financiara, Politie, RADET, Electrica, Distrigaz, Romtelecom, etc., precum si fata de terti

  • relatia cu furnizorii de service (monitorizarea si comunicarea directa cu furnizorii de service pentru interventii si reparatii in perioada de garantie si postgarantie)

  • rapoarte periodice ale activitatii de administrare a imobilului si informari rapide (daca este cazul)

  • gestionarea optima a serviciilor financiare (plati catre furnizori, alocarea de numerar pentru operatiuni curente, plata asigurarilor, virarea chiriei direct in contul proprietarului, plata impozitelor)

  • asistenta tehnica pentru aparatura tehnica a imobilului pe termen scurt si lung (verificarea periodica a parametrilor de functionare, interventii in caz de avarii, revizii periodice cu personal specializat, lucrari de modernizare, service ascensoare si interventii rapide)

  • curatenie profesionala (curatenie in spatii comune, ingrijirea spatiilor cu verdeata, ingrijirea piscinei, depozitarea si eliminarea deseurilor in locuri special amenajate)

  • asistarea proprietarului la inchirierea sau vanzarea proprietatii

  • rapoarte periodice asupra situatiei economico-financiare a proprietatii;

Contacteaza-ne acum pentru a beneficia de serviciile unei firme de administrare profesionala.
BonClean - Servicii administrare imobile - Administrator cladiri
Bon Clean
Parteneri:

Bona Mia Servicii : eBONA : Info Turistii : expressjobs.ro : Bona Bucuresti : Menajera Bucuresti : Echipa Mesterului : Ingrijire batrani :